Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 grudnia 2009

Sknerus Game

Jak napisałem, blog ten ma być głównie o programowaniu, a więc wypadałoby coś w związku z tym napisać,
więc postanowiłem umieścić na początek trochę info o mojej pierwszej "grze", której tytuł mieni się mianem
"Sknerus Game" (nie, nie uzyskałem praw autorskich ;) ). Celem gracza jest w niej zdobycie nie dużej liczby
100 monet, chodząc między murami na planszy postacią Sknerusa znanego z komiksu "Kaczor Donald" którego swoich czasów czytałem nałogowo. Wplotłem w to bardzo emocjonującą fabułę, którą można poznać oczywiście, jeżeli ściągnie się ową grę. Niestety nie rozwijam już tej gry, i przy tuż przed zamknięciem się wykrzacza, wywołując przykry komunikat pt. "Raport o błędach". Przypuszczam że ma to związek z nieprawidłowo usuwanym wskaźnikiem do ostatniego dźwięku. Niby poprawienie tego to nic wielkiego, lecz nie mam na to czasu. W związku z powyższym ten projekt uważam za zakończony.

                                                         DOWNLOAD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz