Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 grudnia 2009

Imadło Warsztatu ;)

Niedawno, na forum Warsztatu, pojawił się pewien ambitny człowiek, o nicku Angry Bull, który poszukiwał osób chętnych do amatorskiego teamu piszącego gry. Chłopak chyba się musiał mocno zdziwić, widząc co się działo w jego temacie przed jego kolejnym logowaniem ;) Ogólnie mówiąc topic wywołał spore poruszenie wśród tamtejszych forumowiczów, którzy masowo zgłaszali się na chętnych. Oprócz amatorów pojawiło się też kilku bardziej doświadczonych osobistości, które wyraziły chęć wzięcia udziału, tudzież pomocy. Łącznie nazbierało się około 50 programistów, a ja byłem jednym z nich ;)
W związku z tym ambitnym przedsięwzięciem uznałem że najwyższy czas przeprosić się z OOPem, gdyż będzie on praktycznie nieodłączny, a więc sięgnąłem po google, poczytałem, poklepałem i w ramach sprawdzianiku postanowiłem napisać klon arcanoida. A więc niezwłocznie biorę się do pracy, a gdy skończę oczywiście umieszczę w tym poście link do pobrania. Będzie to mój pierwszy arcanoid, gdyż do tej pory robiłem same "platformówki". Może mi to troszkę powolno iść, z racji braku wolnego czasu w wystarczających ilościach, aczkolwiek powinienem się w tym tygodniu uwinąć.
Nie zwlekając więc dłużej, biorę się do ciężkiej pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz